طراحی سایت

ساخت وبلاگ

طراحی وب سایت در تهران

شرکت دئووب جزو بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران است. که با تجربه 15 ساله میتواند شما را در زمینه طراحی و توسعه سایت، بهینه سازی سایت و سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ و خدمات از این قبیل راهنمایی کند. مشاوران ما به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان هستند. اگر مجاب به کسب اطلاعات بیشتر هستید و نیاز به مشاوره دارید بدون معطلی با ما تماس بگیرید.

 

 

لازم به ذکر است طراحی وب سایت در تهران دو فاکتور هزینه و کیفیت سایت اهمیت زیادی دارد. برای رسیدن به بالا ترین کیفیت باید طراحی سایت را به شرکت های معتبر بسپارید. کیفیت انجام پروژه و رضایت مشتری از اولویت های اصلی شرکت طراحی سایت دئووب است. شرکت ما همه تلاش خود را در راستای پیشرفت شما خواهد کرد.

بسیاری از شرکت های طراحی سایت در تهران خدمات و پشتیبانی بسیار ضعیفی دارند. اما شرکت طراحی سایت دئووب بعد از طراحی، پشتیبانی فنی خود را خواهد داشت. که شما عزیزان با خیال راحت به کار خود ادامه دهید. تضمین قیمت و کیفیت خدمات ما را بعد از همکاری متوجه خواهید شد.

طراحی سایت ارزان در تهران

طراحی وبسایت ارزان در تهران به معنی این است که ما بر اساس بودجه شما طراحی سایت انجام میدهیم.  اگر بودجه کمی دارید میتوانید پکیج های پایه ای طراحی سایت دئووب را انتخاب نمایید. هرچه هزینه طراحی سایت کمتر باشد. امکانات سایت نیز کمتر خواهد بود. به همین دلیل اگر یک طراحی سایت حرفه ای میخواهید. باید هزینه بیشتری را صرف کنید. تا بتوانید از قابلیت های یک سایت حرفه ای استفاده کنید.

 طراحی وب سایت ارزان در تهران امکانات پایه ای به همراه دارد. که در صورت انتخاب صرفا دارای یک سایت ساده خواهید شد. هرچه بهای بیشتری برای کاری بدهید. نتیجه قابل توجهی خواهید گرفت. برای کسب و کار خود ارزش قائل شوید. و کار طراحی سایت خود را به افراد غیر متخصص با هزینه ارزان نسپارید.

شرکت دئووب جوانب لازم از نظر بودجه و نیاز شما را درنظر خواهد گرفت. و میتواند شما را راهنمایی کنید. تا مناسب ترین طراحی سایت را داشته باشید. و نتیجه بسیار خوبی کسب نمایید. که کسب وکار شما را رونق دهد.

طراحی سایت املاک در تهران

طراحی سایت مشاور املاک در تهران مناسب افرادی است. که در زمینه مشاوره املاک در شهر تهران فعالیت دارند. یکی از دغدغه های مردم در شهر تهران پیدا کردن مسکن مناسب است. و همانطور که میدانید کاری طاقت فرسا است. زیرا شما باید به مشاوره های املاک مختلفی مراجعه کنید. تا فایل مورد نظر را از میان فایل آن های بیابید. اکثر مردم از شهرهای کوچک به پایتخت مهاجرت میکنند. و اولین دغدغه ای که دارند پیدا کردن یک مسکن مناسب است.

عموم افراد وقت زیادی برای پیدا کردن مسکن موردنظر خود میگذارند. که با طراحی سایت املاک میتوانید. این مشکل را برای مردم حل کنید. در سایت املاک مردم به راحتی میتوانند. با یک جستجو مسکن خود را بیایند. و از توضیحات و عکس های موجود آن به راحتی تصمیم گیری کنند. این امر مراجعه کنندگان حضوری شما را کاهش میدهد. و به مشتریان شما افزوده خواهد شد. زیرا به صورت آنلاین از هرنقطه مکانی میتوانید صاحب مشتری شوید. و حتی در روزهای تعطیل هم کار خود را انجام میدهید.

شرکت طراحی و بهینه سازی سایت دئووب خدمات خود را در زمینه طراحی سایت املاک در تهران ارائه میدهد. تا افرادی که در زمینه امور املاک در تهران فعالیت دارند. بتوانند به صورت اختصاصی صاحب سایت املاک در تهران شوند.

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,طراحی سایت وردپرسی,طراحی سایت اختصاصی,طراحی سایت حرفه ای, نویسنده : dewoweb dewoweb بازدید : 322 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 12:16

اهميت سئو براي سايت ها چيست ؟

 

سئو سايتسئو سايت

 

حال سوالي که پيش مي آيد اين است که شرکت دئووب خدمات سئو تضميني سايت را ارائه مي دهد؟در گوگل پيدا کرده و سپس آن را خريداري کرده ايد، پس بايد اهميت سئو در گوگل را بدانيد. در ادامه به بررسي اهميت افزايش سئو مي پردازيم تا ببينيم چرا هر کسب و کاري بايد به سئوي خود اهميت دهد. با آمارهايي که نشان مي‌دهد تعداد روزافزون گوشي‌هاي هوشمند و رايانه‌هاي مسافرتي در دست مردم است، مي‌توان نتيجه گرفت که مردم اکنون به دنبال رفع نيازهاي خود در اينترنت هستند و با جستجو در گوگل به راحتي نياز خود را برآورده مي‌کنند. اينکه ما هم بياييم و کسب و کار خود را آنلاين کنيم و در صفحه اول گوگل براي مشتريان به نمايش بگذاريم، مي تواند تضميني براي فروش بالا و فرار از اين رکود باشد. حالا با اين تفاسير به نظر شما چرا اصلا بايد سئو کنيم؟

چرا بايد سئو سايت را انجام دهيم؟

موتورهاي جستجوي پيشرفته مانند گوگل، بينگ، ياندکس و ياهو، عليرغم اينکه بسيار پيشرفته تر از قبل هستند و موها را از تن ما بيرون مي کشند، همچنان به سايت هايي نياز دارند که از نظر محتوا و بهينه سازي لينک بيلدينگ خود را پيدا کنند. ممکن است روزي برسد که بهبود سئو ديگر بي معني به نظر نرسد و موتورهاي جستجو بتوانند مفيد بودن يا نبودن يک مقاله را تشخيص دهند و سايت ها را بر اساس آن رتبه بندي کنند. همه اينها اما و اگر است. بنابراين براي شخصي که مي خواهد کيفيت سايت خود را به موتورهاي جستجو نشان دهد، لازم است يک سري فرآيندها را براي سئو سايت خود طي کند تا بيشترين تاثير را داشته باشد.

حال سوالي که پيش مي آيد اين است که شرکت دئووب خدمات سئوي تضميني سايت را ارائه مي دهد؟

 

خدمات سئو سايت شرکت دئووب

به جرأت مي توان گفت که سئو يکي از نقاط عطف و نقاط قوت مجموعه ماست. تيم شرکت دئووب با ارائه جديدترين روش هاي سئو و بهينه سازي، نرخ بازديد، نرخ کليک، فروش محصول و بازديد سايت شما را افزايش مي دهد. فقط با تيم بازاريابي شرکت دئووب تماس بگيريد و وضعيت کسب و کار ديجيتال خود را شرح دهيد. پس از بررسي فضاي کاري شما توسط تيم بازاريابي، پنل هاي اختصاصي سئو در اختيار شما قرار مي گيرد. همچنين استفاده از اين پنل هاي ويژه شرکت دئووب براي کسب و کار شما ويژگي هاي منحصر به فرد و مفيد بسياري را به همراه خواهد داشت که مهمترين آنها عبارتند از:

 

بهترين قيمت

همچنين بهترين تعرفه و قيمت محصولات سئو را دريافت خواهيد کرد و شاهد رشد سايت خود خواهيد بود.

گزارش دهي منظم

گزارش کاملي از فرآيندهاي سئو انجام شده در سايت خود به صورت هفتگي از تيم شرکت دئووب دريافت کنيد.

مشاوره کامل

تيم سئو به صورت کامل و جامع با جزئيات تخصصي و کامل نحوه نگارش و جمع آوري محتوا به شما کمک مي کند.

سئو حرفه اي

تيم سئو شرکت دئووب از جديدترين ابزارها براي انجام سئو داخلي و خارجي سايت شما به صورت حرفه اي استفاده مي کند.

افزايش سرعت

سرعت سايت خود را افزايش دهيد، تجربه کاربري خوبي براي مشتريان خود ايجاد کنيد و از خروج زودهنگام آنها جلوگيري کنيد.

پاسخگو

نمايش صحيح صفحات سايت در تلفن همراه يکي از مهم ترين و ضروري ترين عوامل در تعيين رتبه گوگل مي باشد.

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت,سئو سایت تضمینی,بهینه سازی سایت, سئو تضمینی, نویسنده : dewoweb dewoweb بازدید : 378 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 12:08

نحوه انتخاب بهترين شرکت سئو

اينکه حرف از سئو حرفه اي به ميان آمد ديگر بسياري از مقوله ها به کنار خواهند رفت. و اين سئو حرفه اي تجربه بسيار زيادي را مطلبد. و همچنين علم زياد در زمينه سئو سايت . اينکه دائما در حال بروزرساني باشيد و از افراد حرفه اي در اين زمينه کمک بگيريد . بايد عرض نماييم براي اينکخ بتوانيم خدمت بهتري به شما ارائه دهيم. در مورد سئو سايت تعدادي از پرسنل شرکت در خارج از ايران به فعاليت خود مشغول مي باشند. و ما از نيروهاي غير بومي نيز استفاده کرده ايم . چند تن از همکاران هندي ما نيز در زمينه سئو تضميني با همکاري کرده تا بتوانيم خدمات بهتر و قابل قبول تري را به شما عزيزان ارائه نماييم .

اگر شما در اينترنت برآورد هزينه سئو سايت يا ليست قيمت سئو را جستجو کنيد با انبوهي از شرکت هاي طراحي سايت و سايت هايي که خدمات سئو انجام ميدهند مواجه ميشويد و اين براي افراد عادي باعث ايجاد سردرگمي ميشود زيرا شما نميدانيد که چه شرکتي را انتخاب نماييد. 

بعضي از سايت ها هزينه هاي بسيار کم و بعضي از سايت ها تعرفه سئو سايت را بسيار بالا اعلام ميکنند. از نظر ما همه اين موارد تخميني است و تا سايت شما مشاهده و تحليل نشود نميتوان قيمت دقيق اعلام کرد. از نظر ما سايتي وجود ندارد که به صفحه اول گوگل نرسد. مگر اينکه زمان بسيار بيشتري را بايد سپري کند که در ابتداي کار به مشتريان اعلام ميکنيم. براي مثال مشترياني داشتيم که چون وضعيت سايت آن ها از لحاظ فني و محتوايي مناسب نبود اعلام کرديم که بايد حداقل يک سال منتظر بمانند. تعدادي از آن ها پذيرفتند و تعدادي نيز به سراغ شرکت هايي که کلاه سياه انجام ميدهند رفتند تا بتوانند زودتر به نتيجه برسند. اما امان از اينکه صرفا چند ماه ميتوانند دوام بياورند. 

 

ليست قيمت سئو

ليست قيمت سئو

قبل از بررسي ساختا هاي مختلف قيمت گذاري بايد به اين توجه کنيم که وقتي صحبت از هزينه سئو ميشود منظور چه چيزي است. زيرا بسياري از افرادي که درخواست سفارش سئو و بهينه سازي سايت ميدهند اين نوع محاسبان هزينه ها و نوع خدماتي که ارائه ميشوند را به خوبي اطلاع ندارند. در واقع هزينه اي که بابت سئو سايت ميکنيد براي اين است که بتوانيد در نتايج اوليه گوگل به رتبه بالايي برسيد. بهود جايگاه شما به نوع خدمات و نوع پکيج سئويي که انتخاب ميکنيد بررسي خواهد داشت.

البته لازم به ذکر است که کارشناسان ما تمامي موارد را چه به صورت شفاهي و چه به صورت سند وار به شما توضيح خواهند داد. براي مثال اينکه شما نيز به چه پکيج سئو سايتي دارد و چقدر زمان بر خواهد بود. ممکن است که يک سايتي ظرف 3 ماه در صفحه اول گوگل قرار بگيرد. و يک سايتي بعد از يک چندين ماه نتواند در صفحات اوليه گوگل قرار بگيرد. ما هميشه هدف را بر اين ميگذاريم که سايت را به صفحه اول گوگل برسانيم. و در آنجا قرارداد ما با شما به اتمام خواهد رسيد و صرفا ميتوانيد در صورت تکميل قرارداد پشتيباني سئو را داشته باشيد که متخصصان وضعيت سايت شما را مانيتورينگ نمايند.

 

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : dewoweb dewoweb بازدید : 334 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 12:18

هزينه طراحي سايت فروشگاهي

تعرفه طراحي سايت فروشگاهي با توجه با اينکه براي محصولات فيزيکي و مجازي صورت گيرد متفاوت خواهد بود. اين نوع از سايت ها براي کسب و کارهايي هستند که ميخواهند خدمات آنلاين در کنار فروش اينترنتي داشته باشند. بيشتر سايت هاي فروشگاهي با وردپرس طراحي ميشوند چون هم کم هزينه تر هستند هم سرعت راه اندازي با آن ها بيشتر است. شما ميتوانيد قيمت طراحي سايت فروشگاهي مشابه ديجي کالا با وردپرس يا اختصاصي را در شرکت دئووب استعلام کنيد. 

تعرفه طراحي سايت شرکتي

سايت هاي شرکتي براي معرفي خدمات يک شرکت به دايره گستره تري از جامعه ايجاد ميشوند. شرکت هاي بزرگ و کوچک خدماتي، ساختماني، آموزشي، صنعتي و غيره ميتوانند با هزينه طراحي سايت شرکتي ارزان، تجارت خود را گسترش دهند که بسيار مفيد و قابل توجه مشتريان و همکاران آن ها خواهد بود. زيرا در اصل بيزينس امروز ديگر شرکتي وجود ندارد که سايت نداشته باشد.

قيمت طراحي سايت آموزشي

طراحي سايت آموزش مجازي يا آموزشي براي اشخاص يا مراکز آموزشي مناسب است که بتوانند هم از طريق سايت اطلاع رساني نمايند و هم اينکه آموزش خود را در بستر آنلاين ارائه دهند. آموزشگاه ها، مدارس، دانشگاه و غيره همگي نياز به طراحي سايت آموزشي دارند. هزينه طراحي سايت آموزشي با وردپرس يا اختصاصي ميتواند انجام شود که بسته به نوع قابليت ها ميتوانيد يکي را انتخاب نماييد.

هزينه طراحي سايت آگهي

با طراحي سايت آگهي و نيازمندي ها مشابه ديوار ميتوانيد کسب درآمد داشته باشيد. اين سايت ها صرفا براي ثبت آگهي ديگر کاربران ايجاد شده اند. خريداران و فروشندگان به اين سايت ها وارد شده و معاملات خود را به صورت مستقيم با سايرين انجام ميدهند. هزينه طراحي سايت ديوار با وردپرس براي شما بسيار کم هزينه تر از طراحي اختصاصي است که ميتوانيد سفارش دهيد.

تعرفه طراحي سايت املاک

لازم به ذکر است طراحي سايت مشاور املاک يکي از جمله سايت هايي است که بسيار درخواست کننده دارد. از آنجايي که تعداد مشاوران املاک بسيار زياد هستند. کاربران به راحتي ميتوانند وارد شده و هزينه، متراژ، موقعيت و ديگر موارد را فيلتر کرده و ليست فايل هاي مناسب خود را مشاهده نمايند. هزينه ساخت سايت املاک با وردپرس براي شما بسيار ارزان تر از ساير شرکت ها درنظر گرفته خواهد شد زيرا تربه زيادي در زمينه ساخت سايت اجاره ويلا و خريد ملک داريم. 

هزينه طراحي سايت بيمه

ساخت سايت بيمه يکي از جمله سايت هايي است که بسيار مورد توجه قرار گرفته است. وبسايت بيمه خدماتي در زمينه تمديد بيمه نامه، خريد بيمه نامه، مقايسه بيمه نامه ها و غيره ارائه ميدهد. هزينه طراحي وبسايت بيمه با توجه به نوع سايت بيمه اي مشابه بيميتو يا بيمه بازار يا نمايندگي بيمه مشخص خواهد شد که ميتوانيد آن ها را درخواست دهيد. 

قيمت طراحي سايت پزشکي

يکي از انواع سايت ها، طراحي سايت پزشکان براي معرفي خدمات پزشکي، مشاوره آنلاين پزشکي، نوبت دهي پزشکي و غيره استفاده ميشود. اين سايت ها براي پزشکان، بيمارستان ها، مراکز درماني، کلينيک ها و ديگر موارد لازم هستند. با توجه به شيوع بيماري کويد بهتر است که حتما سايت پزشکي داشته باشيد. تعرفه طراحي سايت پزشکي با وردپرس يا اختصاصي را ميتوانيد در بخش پيش فاکتور محاسبه نماييد.

هزينه طراحي سايت ارز ديجيتال

با توجه به توضيحاتي که داده ايم طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال يکي از خدمات ويژه دئووب است. که شما ميتوانيد کيفي پول ديجيتالي خود را داشته باشيد و در لحظه خريد و فروش خود را انجام دهيد. براي محاسبه تعرفه طراحي سايت ارز ديجيتال بايد قابليت ها و امکاناتي که مدنظر داريد را مشخص نماييد. بسته به اينکه صرافي شما آنلاين يا مدل P2p باشد قيمت متفاوت خواهد بود و همچنين اينکه بتوانيد تعداد زيادي از رمزارز ها را پشتيباني نماييد.

تعرفه طراحي سايت خدماتي

حائذ اهميت است طراحي سايت خدماتي بسته به نوع خدماتي که ارائه ميدهيد متفاوت است. زيرا همانطور که ميدانيد هر شرکتي در حال ارائه دادن خدمات است باري مثال ميتوان به شرکت هاي نطافتي، خدمات ترجمه، خدمات تعميرات و غيره اشاره نمود. ساخت سايت خدماتي به صورت وردپرسي يا اختصاصي انجام خواهد شد. براي اطلاع بهتر از هزينه طراحي سايت خدماتي مشابه آچاره ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد.

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,طراحی سایت وردپرسی,طراحی سایت اختصاصی,طراحی سایت حرفه ای, نویسنده : dewoweb dewoweb بازدید : 218 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 12:07

قيمت طراحي سايت از جمله مواردي است که بايد در ابتداي سفارش طراحي سايت مشخص شود. راه هاي ارتباطي ميان شرکت طراحي سايت و مشتريان بايد اختصاصي باشد. تا مشتريان بتوانند تمام سوالات خود را در پنل مخصوص بپرسند. و بخش پيشتيباني و نگهداري سايت نيز از همين طريق انجام خواهد شد. سفارش طراحي سايت اختصاصي در هر شرکت طراحي سايت متفاوت است. و اين تفاوت ها به استاندارد بودن آن شرکت بستگي دارد. تجربه و مهارت شرکت در روند اجرا پروژه شما تاثير مستقيم خواهد گذاشت.

امکانات و ويژگي ها در سفارش طراحي سايت به تفصيل توضيح داده خواهد شد. طراحي سايت فروشگاهي براي مثال شامل سبد خريد اختصاصي است. و در طراحي سايت صرافي کيف پول ديجيتال يکي از امکانات مهم آن است. بنابراين هر نوع سايتي ويژگي هاي اختصاصي و حرفه اي خود را دارد. براي مثال يکي از امکانات مانند عضويت کاربران و پنل کاربري در بسياري از سايت ها مشترک است. و نوع آيتم ها و ويژگي هاي هسته آن ميتواند اختصاصي شود. طراحي سايت اختصاصي اين مفهوم را ميرساند. 

 

مراحل سفارش طراحي سايت

در ادامه مراحل سفارش طراحي سايت مطرح شده است. لازم است نکاتي خدمت شما در اين مورد عرض شود. بسياري از متقاضيان سفارش طراحي سايت ميخواهند که صرف مدت زمان کوتاه به نتيجه دلخواه برسند. بايد عرض شود که طراحي سايت پروسه اي نيست که سريع به نتيجه برسيد. سايت شما بعد از راه اندازي نياز به کاربران اينترنتي دارد. که به سايت شما مراجعه کنند. رقابت در اين مورد بسيار سخت است زيرا تعدا سايت ها رو به افزايش است. سئو سايت و بهينه سازي سايت موجب افزايش بازديدکنندگان شما ميشود. 

سفارش سئو سايت و بهينه سازي سايت را ميتوانيد در کنار سفارش طراحي سايت در شرکت دئووب انجام دهيد. اما بايد بدانيد که نتايج عالي نياز به زمان دارند. بنابراين بايد مدت زماني بگذرد. و همه تلاش ما اين است که اين زمان را کوتاه سازيم. هزينه طراحي سايت در پروژه هاي مختلف متفاوت است. و نبايد از اين طريق مقايسه کنيد. براي مثال هزينه طراحي سايت شرکتي با هزينه طراحي سايت املاک متفاوت است. زيرا ساختار و معماري داده ها در اين دو سايت با هم متفاوت است.

 

مراحل سفارش طراحي سايت

گام اول : تنظيم جلسه با شرکت طراحي سايت

جلسه ملاقات با با شرکت طراحي سايت بسيار مهم است. شما بايد قبل از سفارش طراحي سايت تحقيقات لازم را به عمل بياوريد. در اين مرحله با مذاکرات متعدد قرار داد مشخص تنظيم ميشود.

گام دوم : جستجو در مورد کسب و کار

در اين گام شرکت طراحي سايت زماني را صرف جستجو در مورد کسب و کار شما خواهد کرد. تا بتواند ماژول و امکانات مورد نياز را طراحي و کدنويسي کند.

پنل ادمين

گام سوم : طراحي نمونه اوليه

در اين مورد يک نمونه اوليه با توجه به نظرات شما طراحي خواهد شد. اين نمونه اوليه به صورت گرافيکي طراحي خواهد شد. که پس از تاييد نمونه اوليه کدنويسي خواهد شد.

گام چهارم : طراحي و کدنويسي سايت

طراحي و کدنويسي سايت در اين قسمت از روي نمونه اوليه انجام خواهد شد. به همين دليل است که در يکي از گام هاي سفارش طراحي سايت نمونه اوله يا وايرفريم طراحي ميشود.

رزرو ملک

گام پنجم : تست و تحويل سايت

بعد از طراحي و اتمام سايت بايد بخش هاي مختلف آن تست شود. تا سايت بدون هيچ موردي به شما تحويل داده شود. در اين بخش سايت به صورت کامل آموزش داده ميشود.

گام ششم : سئو و بهينه سازي سايت

بعد از تحويل سايت ميتوانيد درخواست سئو سايت و بهينه سازي سايت را بدهيد. تا سايت شما از نظر گوگل بهينه سازي شود. و در رتبه هاي اوليه نتايج گوگل قرار بگيريد.

بهينه سازي سايت

گام هفتم : نگهداري و توسعه سايت

نگهداري سايت بعد از طراحي سايت ضروري است. زيرا يک سايت مانند هر وسيله ديگري نياز به بهبود و نگهداري دارد. که بايد در طول زمان به درستي انجام شود.

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,طراحی سایت وردپرسی,طراحی سایت اختصاصی,طراحی سایت حرفه ای, نویسنده : dewoweb dewoweb بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 12:06